Pályázat infó

flakes flakes

 

A kedvezményezett neve: Ba-Ha-Ma's Élelmiszer Nagykereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe: A Ba-Ha-Ma's Kft fejlesztése

Szerződött támogatás összege: 66 006 889

A támogatás mértéke (%-ban): 405

A projekt tartalmának bemutatása: 

A projekt keretében a Ba-Ha-Ma's Kft komplex vállalati technológia fejlesztése valósul meg, melynek keretében informatikai fejlesztés, gépbeszerzés, infrastruktúra fejlesztés történik. Az eddigiek során az infrastruktúra-fejlesztés (hűtőkamra építése) történt, amely projektelem határidőre befejeződik. 

A beszerzett szoftverek a kereskedelmi és fuvatozási tevékenység végzését segítik elő.

A gépbeszerzés kapcsán anyagmozgatáshoz kapcsolódó eszközök, illetve informatikai eszközök beszerzése történt. 

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2015. 03.31.

A projekt azonosító száma: KMOP-1.2.1-13/B-2013-0053 


 

2009. február 2.-val cégünk megkezdte a DataMagic integrált vállalatirányítási rendszer bevezetését a BA-HA-MA'S Kft valamennyi működési területén. A projekt befejezésének, a rendszer éles indulásának határideje 2011. január 3.

A projekt megvalósításához az Új Magyarország Fejlesztési Terv KMOP-2008-1.2.5 pályázatán keresztül 7.856.079.- Ft központi és uniós forrást nyertünk, ami lehetővé tette, hogy 2011 folyamán megvalósítsuk a bevezetést.

A DataMagic vállalatirányítási rendszer bevezetése után mindennapi működési folyamataink gyorsabbak és hatékonyabbak lesznek, munkatársaink munkája könnyebbé válik. Emellett partnereinket is az eddigieknél is magasabb színvonalon fogjuk tudni kiszolgálni hatékonyabb folyamatainknak köszönhetően.


2011-től az integrált vállalatirányítási rendszerben fogjuk működtetni pénzügyi, számviteli, készletkezelési és logisztikai folyamatainkat egyaránt.

_________________________________________________________________________________________

A BA-HA-MA'S Kft 2010-ben megkezdte az integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése mellett az informatikai fejlesztést is.

A fejlesztéshez szükséges 3.073.000.- Forint támogatást az Új Magyarország Fejlesztési Terv KMOP-1.2.5-09 pályázat segítségével nyertük.

Cégünknél a weboldal korszerűsítése mellett egy webáruház és a vállalatirányítási rendszerünk részeként HR modul kialakítása is tervezett.

A honlap fejlesztéssel teljesen egyedi, sablonmentes látvány kialakítása mellett az aktuális trendeknek megfelelő, dinamikus megjelenítés alkalmazása, természetesen témától és tartalomtól függően változó, de egységes, harmonikus és letisztult megjelenés elérése volt a cél.

A dizájn mellett nagy hangsúlyt fektettünk partnereinkkel történő kapcsolattartás megkönnyítésére: ügyfélszolgálatunk segíti partnereink kéréseinek és észrevételeinek minél hamarabb történő eljuttatását a megfelelő munkatársunkhoz, továbbá GYIK menüpont alatt olvashatóak a partnerek és érdeklődők által gyakran feltett kérdések.

Cégünk bemutatása,  elérhetőségeink és szolgáltatásaink ismertetése mellett, termékeink részletesebb megjelenítése fotókkal, leírással is kiegészül.
A honlapon a keresés menüpont segítségével könnyen rátalálhat egy-egy keresett termékre is.

Támogató szervezet: NFÜ - Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
Infovonal: 06 40 638-638 (474-9180)

www.nfu.hu

Közreműködő szervezet: MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt

Cím: 1539 Budapest, Pf.: 684
Telefon: +36 40 200 617
Fax: +36 1 465 8503

www.magzrt.hu

________________________________________________________________________________________

 

Kedvezményezett: BA-HA-MA'S Élelmiszer nagykereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe: Hűtési lánc optimalizálási és menedzsment megoldás kutatás-fejlesztése

Projekt azonosítószáma: 2019-1.1.1-PIACI-KFI-2019-00439

A projekt bemutatása

A BA’HA’MA’s Kft és a DataMagic Kft konzorciumának célja jelen projekt keretei között egy RTLS (Real Time Location Services) alapú optimalizált hűtőraktári menedzsment rendszer létrehozása, végeredményben a hűtőraktározás során a teljes hűtési lánc monitoring képesség kialakítása a célja. A beltéri pozícionálási technológiák mára olyan fejlettséget értek el, amely lehetővé teszi a tömeges raktározási tevékenység követésére történő alkalmazásukat. A technológia kínálta új lehetőségek a hűtőraktári folyamatszabályozás számára a valós idejű teljes kontrol lehetőségét kínálják. A valós időben rendelkezésre álló lokációs információ pedig ezen folyamatok vonatkozásában megnyitják a lehetőségét a folyamatba épülő optimalizációnak. Jelen projekt korábbi kutatás-fejlesztési eredmények felhasználásával valósul meg, a tudomány és a műszaki haladás szempontjából state of the art technológiát alkalmaz kialakítva a gyakorlati használat műszaki kereteit. A fejlesztés három fő szakaszra osztható, amely egy-egy gyakorlati probléma kör megoldására koncentrál: Az első lépésben a konzorcium és az alvállalkozóként bevonásra kerülő vezető RTLS technológiai szolgáltató a Pozi bevonásával a hűtőraktár és a külvilág közötti logisztikai folyamatok automatizált követésére és optimalizálására vállalkozunk. A be- és kiraktározási folyamatok RTLS rendszerrel támogatott megoldása lehetővé teszi, hogy a raktári nyilvántartások minimális manuális közreműködéssel tarthatók napra készen. A második mérföldkő kihívását a raktári belső folyamatok, az átraktározások és elsősorban a komissziózási feladatok lekövethetősége képezi. A kommissiózás során a beraktározott, azonosított és pozícionált egységrakományok megbontásra kerülnek és új egységrakatok kerülnek összeállításra. Ennek lekövetése feltételezi, hogy a rakatokat egyenként tudjuk lekövetni, amely a meglévő RTLS technológiák keretei között műszaki kihívást jelent. A második mérföldkő feladat továbbá a raktárban bekövetkező rakatmozgások optimalizálására alkalmas, gyakorlati megoldás kialakítására és bevezetésére. A Bahamas Kft. tevékenységének sajátossága, hogy teljes körű szolgáltatásként kiszállítással is foglalkozik, így a rakatmozgások optimalizálása nem áll meg a hűtőraktár falai között, amely a létező megoldásokhoz képest új kihívást jelent. A harmadik mérföldkő keretei között jutunk el a projekt végkifejletéhez, ahol az RTLS rendszerben alkalmazott jeladókat felszereljük a projekten kifejlesztett hőmérési képességekkel. Ez teszi lehetővé, hogy a rakatok követése mellett azok állapotáról is információt tudjunk kapni, illetve biztosítani. A hűtési lánc folyamatossága a hűtőipari raktározás és kapcsolódó logisztikai folyamatok esetében a legalapvetőbb élelmiszerbiztonsági és higiéniai követelmény, amelynek esetleges elmulasztása csak a terméket felhasználni tervező fogyasztónál válik világossá, amikor a minőségromlás felelőssége már nem állapítható meg.

A fejlesztés eredményeként létrejövő rendszer mindhárom eleme a hazai és nemzetközi viszonylatban is olyan innováció, amelyet éles körülmények közötti bevezetése még nem ismert, Pilot projekt szintjén is a projektben résztvevő cégek keretei között történt hasonló.

A projekt megvalósításának kezdete: 2020.01.01

A projekt fizikai befejezése: 2023.12.31

A támogatás összege: 335 781 275 Ft